Yaya Maisarah ♥

Yaya Maisarah ♥

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Exchange links?





Happy Birthdaaaayyyy}
December 27, 2013 | 5:40 AM | 0Comment

Happy Birthday yayaaaaaaa ! :D
haha nampak tak dia punya syok sendiri tu
so ini dia. 
skin baru, lagu baru, post baru. Lawa kan skin ni ? rembat kat blogskin je. jangan marah :3
Aku dapat tiga hadiah je tahun ni bhaha . sebab celebrate ngan family je. kalau buat party macam birthday yang lepas lepas memang tak terkira lah hadiah.
So start cerita dia,
malam semalam abah ngan mama bawak aku pergi kedai furniture. pastu aku dah nampak buai yang bentuk telur tuu bhaha lawo gila tapi aku malas nak upload gambar masuk laptop. pastu abah terus beli, then pergi office abah suruh pekerja dia bawak lori pegi kedai tu angkut buai aku .
masalahnya sekarang, kucing aku ingat tu dia punya.
jadi dia suka duduk situ.
and bila sape sape nak duduk situ,
dia MARAH .
yup . marah . tu namanya kucing royal . kalau jamban dia busuk dia tanak buang air kat situ. tempat tidur dia mestilah tempat yang berkusyen. tak boleh kongsi ngan kucing lain makanan dia tu. dia punya sorang. 
and now dia dah rembat buai aku . buai sebesor besor buai ni jadi harta dia. waklu kucing . kau pikir kau anak raja ?
oh and selain buai, mama belikan aku purse hush puppies. warna turquoise. hehe sebenarnya aku tahu mama belikan sebab haritu aku nampak mama sembunyi sembunyi letak purse tu kat counter nak bayar. tapi aku buat buat taktau je hahahaha.
Oh so nak beri ucapan kejap
Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan rakan yang telah meng'wish' (lupa bahasa melayu dia apa) saya di laman muka buku . saya amat terharu dengan semua wish wish itu sehingga membuatkan air mata saya tidak jadi untuk menitis. dan maafkanlah jika saya hanya menge'like' wish anda kerana tangan saya tidak mampu untuk menaip thanks di setiap ruang comment.
gila merapu yaya .
oh and thanks orang pertama yang wish! tau sape ?
maxis.
satu hari sebelum tu dia dah hantar mesej aku dapat free call .
tapi masalahnya aku taktau nak call sape. haha kesian kan aku .
Okay dah bye. ingatkan nak tulis sikit je tadi. tetibe jadi berjela pulak
Assalamualaikumwarahmatullah.
Chiao